Προϋποθέσεις Επιστροφής

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα αντικείμενα, μπορεί να το κάνει μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή της παραγγελίας, αρκεί το/τα προϊόν(τα) να είναι άθικτο/α, σφραγισμένο/α, πλήρες/η και μέσα στην αρχική συσκευασία. Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει καταστραφεί ή αλλοιωθεί.

Για να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα επιστροφής, ο πελάτης, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών. Θα πρέπει να προσδιορίσει τον κωδικό παραγγελίας, την περιγραφή ή τον/τους αριθμό(-ούς) αναφοράς του/των προϊόντος(ων) που πρέπει να επιστραφεί/ούν.

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του μέσα σε (24 ώρες). Μόλις ακυρωθεί η παραγγελία, ο πελάτης θα λάβει μήνυμα στο email του επιβεβαίωσης.

Προϋποθέσεις Επιστροφής προϊόντων που δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους

  • Ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής της επιστροφής
  • Επιστρέφεται μέσα στην αρχική συσκευασία
  • Επιστροφές σε προϊόντος γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας

Προϋποθέσεις Επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων

  • Επιστροφές σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στο χώρο σας
  • Ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος.
  • Επιστρέφεται το προϊόν στην ίδια κατάσταση όπως το παραλάβατε
  • Γίνεται τεχνικός έλεγχος του προϊόντος και στην συνέχεια κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη γίνεται η αντικατάστασή του και επιστροφή του ποσού των ανωτέρω εξόδων αποστολής  .

Πολιτική Επιστροφών που δεν γίνονται δεκτές

  • Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας.
  • Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές ατελών ή κατεστραμμένων προϊόντων, προϊόντων χωρίς την αρχική συσκευασία ή/και επισήμανσή τους ή προϊόντα που παρουσιάζουν σημάδια χρήσης.